Categories

Links

Martin Guitars - oficjalna strona

Shadow

Suzuki
Velton
Shott
 
Juan Montes Rodriguez
 
Hora Romania
 Meinel

Kyser
 
Samba Musica
Beata Kossowska

Brendan Power

Bartosz Łęczycki

Roman Badeński

Valeryi Filipov
 


 SDM Stare Dobre Małżeństwo

Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
 
Bazuna

Blues nad Bobrem
 

Pomoc

1. Czy muszę się zalogować, aby złożyć zamówienie?

Nie. Wystarczy wybrać produkty do koszyka i wypełnić formularz z danymi.
Założenie konta pozwala jednak skrócić formalności i czas podczas składania następnych zamówień.


2. Jakie są koszty przesyłki?

Informacje o kosztach i sposobach wysyłki znajduja się na stronie Koszty i sposoby dostawy.

3. Jak złożyć zamówienie? 

Krok 1: Jeżeli zainteresuje Cię jakiś produkt, kliknij na pole "dodaj do koszyka".   
Pojawi się potwierdzenie włożenia produktu do koszyka. 

Krok 2:  Jeżeli chcesz dalej przeglądać produkty, kliknij w przycisk Kontynuuj zakupy (wrócisz do kroku 1). Jeżeli zakończono wybieranie towarów, kliknij przycisk Koszyk (koszyk jest dostępny także w górnym prawym rogu strony koło łącznej sumy zamówienia). Na stronie koszyka możesz usunąć lub zmienić ilość produktów. Następnie wybierz formę transportu, płatności i uzupełnij odpowiednie pola i zatwierdź całe zamówienie klikając w przycisk Przejdź do potwierdzenia. Na stornie zostanie wyświetlone podsumowanie całego zamówienia. Aby je zrealizować kliknij przycisk Zamów.

Krok 4: Otrzymasz automatycznie wygenerowany e-mail z linkiem e-sklepu, który należy zaakceptować, aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji.

Krok 5: Kolejny otrzymany e-mail upewnia Cię o przyjęciu zamówienia do realizacji przez e-sklep „GAMA”.

4. Jaki jest numer konta do przelewu?

Numer konta bankowego: 84 1050 1764 1000 0023 9929 3543
ING Bank Śląski SA O/Gdańsk

UWAGA! Pieniądze wysyłaj po otrzymaniu e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji przez sklep internetowy „GAMA”.


5. Czy towary aktualnie dostępne w sklepie internetowym są również do obejrzenia w salonach firmowych?

W większości przypadków tak. Towar dostępny na stronie internetowej może znajdować się we wszystkich sklepach, ale może się zdarzyć, że aktualnie dostępny towar jest jedynie w magazynie. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci mogli obejrzeć pełny asortyment we wszystkich sklepach.


6. Gdzie można obejrzeć towary?

Zapraszamy do naszych placówek w Gdańsku przy ul. Heweliusza 10 i Gdynii przy ul. I Armii W.P. 3-11, gdzie asortyment jest znacznie bogatszy, a doświadczony personel pomoże dokonać wyboru.


7. Towaru, którego szukam nie ma na stronie. Mogę zamówić taki towar?

Oczywiście. Sprowadzimy każdy instrument i akcesoria. Prosimy o kontakt. Należy pamiętać, że oferta sklepów stacjonarnych jest bogatsza niż sklepu internetowego i jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że poszukiwany towar posiadamy na stanie.


8. Czy wszystkie towary są dostępne "od ręki"?

Zdecydowana większość tak. Staramy się, aby wszystkie towary na stronie były produktami zawsze u nas dostępnymi. Stan magazynowy jest na stronie sprawdzany i aktualizowany na bieżąco i towar oznaczony "Dostęność: jest" będzie dostępny "od ręki". Tylko nieliczne produkty oznaczone "czekamy na dostawę" lub "na zamówienie" wymagają dłuższego czasu na realizację.


9. Co zrobić, gdy dostarczona przesyłka jest naruszona/uszkodzona?

Zalecane jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Protokół reklamacji jest potrzebny do rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej przez firmę kurierską. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości prosimy skontaktować się ze Sprzedawcą e-mailem, telefonicznie bądź faksem w celu uzgodnienia dalszego sposobu załatwienia reklamacji.


10. Jak mam zwrócić towar?

Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnoœci za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient, który zawarł umowę na odległośœć, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oœwiadczenie na piśœmie w terminie dziesięciu dni w sposób okreśœlony w art. 10 ust. 1 Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oœświadczenia przed jego upływem. Powyższe dotyczy towarów w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
W celu usprawnienia powyższej procedury prosimy o wypełnienie formularza i wysłania go z kompletnym towarem oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów.



Zapraszamy do zakupów!