Pomoc

1. Czy muszę się zalogować, aby złożyć zamówienie?

Nie. Wystarczy wybrać produkty do koszyka i wypełnić formularz z danymi.
Założenie konta pozwala na obejrzenie wszystkich informacji o zamówieniach, skrócić formalności i czas podczas składania następnych zamówień.

2. Jakie są koszty przesyłki?

Informacje o kosztach i sposobach wysyłki znajdują się na stronie Koszty i sposoby dostawy.

3. Jak mogę zapłacić? 

Przelewem tradycyjnym, elektronicznym, kartą płatniczą lub gotówką. Formy płatności opisano na stronie Sposoby płatności.

4. Jak złożyć zamówienie? 

Krok 1: Jeżeli zainteresuje Cię jakiś produkt, kliknij na pole "Do koszyka".   
Pojawi się potwierdzenie włożenia produktu do koszyka. 

Krok 2:  Jeżeli chcesz dalej przeglądać produkty, kliknij w przycisk Kontynuuj zakupy (wrócisz do kroku 1). Jeżeli zakończono wybieranie towarów, kliknij przycisk Zamów (koszyk jest dostępny także zawsze w górnym prawym rogu). Na stronie koszyka możesz usunąć lub zmienić ilość produktów. Następnie wybierz formę transportu, płatności i uzupełnij odpowiednie pola i zatwierdź całe zamówienie klikając w przycisk Przejdź do potwierdzenia. Na stronie zostanie wyświetlone podsumowanie całego zamówienia. Aby je zrealizować kliknij przycisk Zamów.

Krok 4: Otrzymasz automatycznie wygenerowany e-mail z linkiem sklepu, który należy zaakceptować, aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji.

Krok 5: Kolejny otrzymany e-mail upewnia Cię o przyjęciu zamówienia do realizacji przez sklep internetowy GAMA.

5. Jaki jest numer konta do przelewu?

Numer konta bankowego: 84 1050 1764 1000 0023 9929 3543
ING Bank Śląski SA O/Gdańsk

UWAGA! Pieniądze wysyłaj po otrzymaniu e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji przez sklep internetowy „GAMA”.


6. Czy towary aktualnie dostępne w sklepie internetowym są również do obejrzenia w salonach firmowych?

W większości przypadków tak. Towar dostępny na stronie internetowej może znajdować się we wszystkich sklepach, ale może się zdarzyć, że aktualnie dostępny towar jest jedynie w magazynie. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci mogli obejrzeć pełny asortyment we wszystkich sklepach. Dostępność produktów można sprawdzić kontaktując się z nami.


7. Gdzie można obejrzeć towary?

Zapraszamy do naszych placówek w Gdańsku przy ul. Heweliusza 10 i Gdyni przy ul. I Armii W.P. 3-11, gdzie asortyment jest znacznie bogatszy, a doświadczony personel pomoże dokonać wyboru.


8. Towaru, którego szukam nie ma na stronie. Mogę zamówić taki towar?

Oczywiście. Sprowadzimy każdy instrument i akcesoria. Prosimy o kontakt. Należy pamiętać, że oferta sklepów stacjonarnych jest bogatsza niż sklepu internetowego i jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że poszukiwany towar posiadamy na stanie.


9. Czy wszystkie towary są dostępne "od ręki"?

Zdecydowana większość tak. Staramy się, aby wszystkie towary na stronie były produktami zawsze u nas dostępnymi. Stan magazynowy jest na stronie aktualizowany na bieżąco i towar oznaczony "Towar dostępny" będzie dostępny "od ręki". Tylko nieliczne produkty oznaczone "Czekamy na dostawę" lub "Na zamówienie" wymagają dłuższego czasu na realizację.


10. Co zrobić, gdy dostarczona przesyłka jest naruszona/uszkodzona?

Zalecane jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Protokół reklamacji jest potrzebny do rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej przez firmę kurierską. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości prosimy skontaktować się ze Sprzedawcą e-mailem, telefonicznie bądź faksem w celu uzgodnienia dalszego sposobu załatwienia reklamacji.


11. Jak mogę zwrócić towar?

Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe dotyczy towarów w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
W celu usprawnienia powyższej procedury prosimy o wypełnienie formularza i wysłania go z kompletnym towarem oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów.



Zapraszamy do zakupów!